duminică, 3 octombrie 2010

Decorațiune/cutiuță în formă de căsuță

Căsuța are aproximativ 5x5x9 cm și poate avea nenumărate întrebuințări: decorațiune pentru pomul de iarnă (umplută cu bomboane sau simplă), cutiuță pentru mesaje de dragoste sau de încurajare, mărturie pentru nuntă sau simplă cutiuță umplută cu bomboane pe care să o dăruiți colegilor de serviciu cu diverse ocazii (va fi o atenție necostisitoare și foarte ingenioasă).
Cutiuța este creația lui Cathe Holden, iar postul original îl găsiți ai
ci: http://justsomethingimade.blogspot.com/2010/04/little-paper-houses.html.

Pentru a realiza cutiuța aveți nevoie de:
Pentru început, am printat pe carton tiparul descărcat de pe internet. Apoi am decupat forma de căsuță, precum și bucățica de sus a acoperișului. După aceste operațiuni, căsuța trebuie să arate așa:
Cu ajutorul unui instrument de îndoire a hârtiei (cel mov), am evidențiat canturile pentru îndoire, urmărind linia punctată. Îndoirea se poate face pur și simplu cu degetele dacă nu aveți un astfel de instrument.
Am măsurat apoi panourile căsuței și am tăiat bucățele identice din hârtia colorată.




Pentru a îmbrăca partea de sus a acoperișului, am decupat 2 forme din hârtie colorată.







Panourile căsuței, decupate din hârtie colorată trebuie lipite pe forma din carton.











Acum trebuie asamblată cutiuța. Pe fața care rămâne albă (care va fi interiorul căsuței), punem bandă dublu-adezivă în locurile marcate cu „x” în fotografie, apoi lipim ca în poză pentru a crea forma de acoperiș.











Lipim micul tab de interiorul panoului din față cu bandă dublu-adezivă și deja forma de căsuță se întrezărește.
Închidem cutiuța și lipim partea de sus a acoperișului. În varianta de căsuță creată aici, am ales ca deschizătura cutiuței să fie la temelia căsuței și am lipit acoperișul. În cazul în care în cutie se pune ceva mai greu, poate fi lipit fundul căsuței și lăsat liber acoperișul (care se prinde cu o fundiță).

Și în final... voilà!



Un comentariu:

  1. BEAUTIFUL!!!! Thank you for taking this template project to a whole new level! So sweet.

    RăspundețiȘtergere